Mr n Mrs Najib

Mr n  Mrs Najib

Jumaat, 31 Disember 2010

Thanks for all...

Harap maaf kepada follower saya, terima kasih atas kesudian anda semua, blog ni tak seberape...saya baru blaja...seronok tapi kene ade mase...saya memang seorang yg sangat sebok...bile balik keje dah penat so bukan kate internet, facebook pon tak bukan inikan blog...saya akan cube untuk mengemas kini blog insyaAllah....kerje seperti saya ini, sepatut dan sewajarnye adelah sesuai untujk lelaji...kerane dia melibatkan kerje lewat mase terutama musim tender akulah kelawar yg berjage waktu malam.......yelah private kan aku di kerah kalau nk dapat gaji yg lumayan...penat memang penat..tapi aku buat ni semua ade sebab dan matlamat...hari ni aku susah aku terima...aku selalu ingat pesan ayah...bukan senang untuk merase kesenangan....walaupun skang aku kuli...dari sinilah aku menimba ilmu kumpul pengalaman secukupnya buat bekalan...untuk buat company FIRM aku sendiri....Amin...insyaAllah...aku pernah tolak tawaran kerajaan tuk jadi pensyarah..rase mcm rugi..tetapi bile tgk pengalam kenkawan yg berkhidmat kerajaan terlalu senang dalam bnyk pekare..soal gaji bonus kerajaan mg power...soal keje aku rase dieorang tak sehebat mane..aku jadi risau khuathir relax sangat takut ape yg aku blaja tak dapat praktikkan...bak kate kawan aku...best gile tetapi cukup 2 taun aku mcm nih confirm lupe ape yg aku blaja.....OH OMG..aku tak nk...kalau boleh aku nk halalkan setiap sen gaji aku tuh........tu aku punya pandangan, setiap org punye pandangan dan minat yg berbeza...tetapi aku tetap mendoakan yg elok pada setiap kengkawan aku Amin...(all follower)

Tiada ulasan: