Mr n Mrs Najib

Mr n  Mrs Najib

Ahad, 6 Mac 2011

Terkejut plak..Gara2 beg AWAN DANIA 3

hehe mlm ni...aku telah di beritahu sepekare..aku rase agak klakar macam budak2...tapi takpe aku tak kisah mg budak2 mcm tu pun...so aku tak amik pot pun...Anyway..tuk malam ni...tak tau la..mungkin dah de org terase ke..dengan artikel penulis tempoh hari....hihi..SESUNGGUHNYE...artikel tu di tulis tak de sangkut paut ngan sesorang pon...itu bacaan umum kajian penulis tuk ape yg dilihatnye....termasuk lah diri die..sendiri...gelinye dalam hati...aku yg teringin sangat beg AWAN DANIA...hihi akhirnye aku dah tercerite malus..i..tapi takpe gak manelah tau de info kat mne aku nk carik kan...puas ku pegi MID,PAVI,1 UTAMA,THE GARDEN,PRAMID,..N BNYAK LAGI LAH..pening hubby aku..buang minyak..tol dan jam lagi...die paling pening masuk KL..so pencarian aku pada jenema bag yg di pakai dalam beg awan dania..tulah..so terlintas dalam kepala aku ni nk jugak..nape la aku yg beria sgt..tuk brand beg tu.. aku kan ushe tuk tau....tu yg aku pk manusia dizaman ini asik dok pk barang branded jer.....contoh cam aku sendiri...tu yg terlintas dalam fikiran kenapa aku begini...tapi tak nafikan...sume org juga de perasaan seperti aku...nak kan sangat pakai brand..cam aku nk paki beg yg sama dgn awan dania....sampai..hubby aku kate nape mesti taksub ngan brand....tu yg aku coret..kan dalam blog aku..nk cakap bnyak sgt duet tu takde lah..tp teringin..pe nk buat..tp bile pk dunia luar setelah di kaji bukan aku sorang ramai lagi golongan seperti aku mungkin de yg lebih teruk.....bende ni nmpk normal...so aku harap aku bleh lupekan beg awan dania..........Tapi bile jer cousin aku cite yg die bleh tny dania pakai beg ape.............langsung aku sambung mengharap balik.....best nye dapat lepak ngan surihani yer adik............................ish..ish..aku pelik..and 1 thing saya juga tak kisahla pe org nk buat tu hal die..hal aku pon tak terjaga..Aku de prinsip..aku takkan meletakkan diri aku sama cam perangai org yg aku tak suke sikapnye..melayan bermakna sama cam org tersebut...aku tak suke org cakap kasar..aku jugak takde mase tuk jage tepi kain org...sebab aku sendiri tak suke pakai kain..pakai seluar baru ganas siket...dan semarah-marah aku...blom juga terlintas nk gune perkataan kesat...org yg gune perkataan kesat ni aku faham lah ciri2 org die...haha kajian penulis lagi....aku redha la org tak suke aku kot..so aku terima...tak tau la nape harus ade benci sesama manusia..Alangkah baik kalau manusia bersama maufakat..saling mendoakan agar sifat x murni menjadi suci...ceh..ceh..aku mg suke pandang dan buat kajian...so kalu korang de komen dan pendapat juga bleh tulis aku tak kisah..........aku open....kat sini tak tercatat ape-ape mengenai seorang individu..ape yg aku cerita tuk semua pembaca belog..ni...walaupun terbaca..aku faham..

SALAM PADA SEMUA..GUD NITE

Tiada ulasan: