Mr n Mrs Najib

Mr n  Mrs Najib

Khamis, 24 Februari 2011

Mencurik Mase.......Teringat Zaman Lampau..saya dan meka di satu ketika...huhu



















November 2008...mengingatkan aku pada sahabat seperjuangan musim exam..Korang ingat lagi tak gambar nie...masing2 lepas stress study bnyk sgt....mau pecah pale babe...buat measurement yg panjang gile tuh...aku paling fedap sebab kertas timbun aku....haha..kalau korang nk tau, akulah orang yg paling seronok waktu aku jadi student....kate org zaman belajarlah....zaman paling best.......hapening gitu...mane tak nye kawan2 aku yg haruk pikuk lah yg menceriakan hari-hari aku di kolej....kawan2 aku ni semuanye memang hebat...masing2 dengan identiti memasing...karenah pelbagai...mcm2...tp ape yg penting semangat BFF tu penting....kawan2 aku ni sempoi....tp hari ni aku terpk gak kalau dorang sume tak jd QS...jadi model ker..artist pun bleh tahan...pasti bleh jadi model atau artist sempoi...........haha sampai ke situ plak aku pk...ape pon korang sume dalam kenangan.....dear All love u so...much...

SALAM SAYANG DARI MAMA....sebab dr dulu my BFF call me MAMA...tapi skang dah jadi MAMAZARA......

Tiada ulasan: